Tule meille töihin junioripäälliköksi
Julkaistu: 03.05.2023 16.59

Tule meille töihin junioripäälliköksi

Pajamäen Pallo-Veikot on etsimässä uutta junioripäällikköä tiimiinsä. Etsimme henkilöä, jolla on intohimo urheiluun ja joka haluaa edistää nuorten liikuntaharrastuksia. Tarjolla toistaiseksi voimassa oleva osa-aikainen työsuhde jonka palkka on 1500 euroa kuussa.

Vastuullasi on lasten ja nuorten joukkueiden hallinnointi ja valmennusohjelmien suunnittelu yhdessä ikäluokkavalmentajien ja seuran valmennusvastaavan kanssa. Lisäksi vastuullasi on seuran futiskoulun ja motivoituneiden pelaajien taitokoulun organisointi ja valmennus. Tämä rooli sisältää myös yhteydenpitoa vanhempiin ja yhteistyötä muiden valmentajien kanssa. Menestyäksesi tässä roolissa tarvitset hyvät ihmissuhde- ja organisointitaidot.

Tehtävään ei ole virallisia vaatimuksia mutta seuraavat ominaisuudet luetaan eduksesi:

Kokemus nuorten joukkueiden valmentamisesta

Hyvät organisointitaidot

Erinomaiset ihmissuhdetaidot

Kyky johtaa joukkuetta

Halu kehittyä ja oppia uutta

Jos olet motivoitunut henkilö ja haluat olla osa innostavaa ja ammattitaitoista tiimiämme, lähetä hakemuksesi meille. Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittyä valmentajana ja olla mukana nuorten liikuntaharrastuksen edistämisessä.

Hakemukset ja kysymykset voi lähettää PPV:n valmennusvastaavalle Otto-Ville Kaukoniemelle sähköpostitse osoitteeseen okaukoni(at)gmail.com. Lisätietoja voi kysyä myös puhelimitse (Otto-Ville Kaukoniemi +358503544729). Työpaikka on osa-aikainen. Hakuaika päättyy 31.5. mutta mikäli sopiva henkilö löytyy aiemmin työt voi aloittaa välittömästi.

Tarkistamme rikosrekisteriotteen nuorten kanssa työskenteleviltä. Pajamäen Pallo-Veikot on yhtäläisten mahdollisuuksien työnantaja.