Tervetuloa Pajamäen Pallo-Veikkoihin - Tavoitteena elinikäinen harrastus!

Pajamäen Pallo-Veikot ry. on 29.11.1969 perustettu, Länsi-Helsingissä toimiva jalkapalloseura. PPV on säilyttänyt asemansa arvostettuna ja perinteikkäänä länsihelsinkiläisenä seurana jo 50 vuotta!

PPV:lla on ikäluokkatoimintaa niin junioreille kuin aikuisillekin: tytöille, pojille, naisille ja miehille. Joukkueemme harjoittelevat pääsääntöisesti Pajamäen tekonurmella (talvisin kuplahallissa) ja muilla lähialueen kentillä sekä osallistuvat aktiivisesti kilpailutoimintaan.

Pääkaupunkiseudun mittapuulla PPV on melko pieni junioriseura, missä piileekin yksi vahvuutemme. Olemme tiivis yhteisö Pajamäessä ja sen lähialueilla, joten seurassamme jäsenet, vanhemmat ja aktiivit tuntevat hyvin toisensa.

Rekisteröityjä jäseniä PPV:ssä on yli 300 – viisivuotiaista aina ikämiehiin asti. PPV mahdollistaa elinikäisen harrastuksen samassa seurassa!

TOIMINTA-AJATUS:

Pajamäen Pallo-Veikot ry:n tarkoituksena on tukea Pajamäen ja sen lähialueiden asukkaiden liikuntaharrastamista tarjoamalla yhdistyksen jäsenille harrastustoimintaa jalkapallon parissa joko pelaajana, valmentajana tai muuna seuratoimijana.

PPV on harrasteseura, jossa korostuu liikunnan ja pelaamisen ilo. Tavoittelemme matalan kynnyksen ja alhaisen hintatason harrastamista lähellä kotia. Aktiiviset vapaaehtoistoimijat ovat toimintamme edellytys. Pyrimme toiminnassamme laadukkuuteen, suunnitelmallisuuteen ja jatkuvuuteen.

Junioritoiminnassamme haluamme sytyttää lapsille ja nuorille jalkapalloon elinikäisen innostuksen, joka kantaa myös aikuisuuteen. Tavoitteenamme on kehittää pelaajiemme jalkapallo- ja liikuntataitoja monipuolisesti, joten takaamme myös tavoitteellisemmalle pelaajalle hyvän kehitysalustan.

PPV kannustaa urheilulajien monipuolisuuteen ja liikunnallisiin elämäntapoihin.

Strateginen tuloskortti 2018